Fashion for your hair

Odpowiadamy za kompleksową obsługę marki, 360 stopni – dokonując mariażu mody z najbardziej zaawansowaną technologią „Fashion For Your Hair”. Do naszych zadań należą prace strategiczne i kreatywne, ATL, BTL i działania digitalowe. Odpowiadamy także za prowadzenie wszystkich kanałów social media BaByliss Polska oraz działania eventowe.


Babyliss na Instagram i Facebook

Prowadzona przez nas kompleksowa obsługa profili marki na Facebooku, Instagramie i kanale YouTube ma na celu wejście w dialog z konsumentami oraz wprowadzenie ich do świata mody i pielęgnacji włosów. BaByliss inspiruje i odpowiada na potrzeby swoich odbiorców


Strona WWW

Stworzyliśmy nową, opartą na content marketingu, stronę: www.babyliss-totallook.pl, na której znajdują się m.in. porady ekspertów dotyczące pielęgnacji i stylizacji włosów oraz treści związane z trendami modowymi, content video, a także informacje o aktualnych promocjach.


Odkryj ciało na wiosnę

Wystartowaliśmy z programem „Odkryj ciało na wiosnę”, którego celem jest zapoznanie konsumentów z depilacją metodą IPL. prowadzone są działania online, w tym e-commerce oraz powiązany z nimi program ambasadorski, podczas którego wybrane konsumentki mają okazję przetestować depilację świetlną metodą IPL.

Ambasadorką BaByliss Homelight w ramach kampanii „Odkryj ciało na wiosnę” została Agnieszka Cegielska.


In Store

Wchodząc w kooperacje z takimi markami jak Apart, Disney, czy Sephora, przeprowadziliśmy liczne promocje skierowane do konsumentów. W ramach tych działań powstała cała gama materiałów POS oraz kreacje digitalowe.


E-commerce

Prowadzone przez nas działania digitalowe opierają się na strategii uspójnienia komunikacji marki i zwiększenia jej obecności w różnych kanałach online. Odpowiadamy za przygotowanie serii materiałów promocyjnych i landing page’y oraz ujednolicenie kart produktowych w sklepach partnerów.


Video

W ramach akcji konsumenckiej „Odkryj ciało na wiosnę” przygotowaliśmy serię edukacyjnych videotutoriali poświęconych tematyce IPL. W świat depilacji świetlnej wprowadzała odbiorców ambasadorka marki, Agnieszka Cegielska, natomiast w roli eksperta wystąpił lekarz dermatolog, dr Łukasz Preibisz.


Eventy

Wprowadzając markę do świata mody nie zapomnieliśmy o obecności na modowych eventach. W 2015 roku współuczestniczyliśmy w organizacji Flesz Fashion Night, pokazu Roberta Kupisza „Tango” oraz Fashion loves Music. BaByliss odpowiadał za stylizację modeli i modelek prezentujących się na wybiegu.


My BaByliss – marketing rekomendacji

W ramach serwisu www uruchomiliśmy specjalną sekcję My BaByliss, której celem jest wyłanianie naturalnych ambasadorów marki oraz bezpłatny test produktów do stylizacji i pielęgnacji włosów z kategorii damskiej i męskiej oraz produktów z serii Homelight do depilacji impulsami świetlnymi.