Hello Day!

Kampania My Hello Day! towarzyszyła wprowadzeniu produktu – płatków i owsianek Hello Day! na polski rynek. Produkt zaistniał na Facebooku, Instagramie i YouTubie i tam wspieraliśmy koordynowane przez nas działania ambasadorów marki. Wsparciem kampanii było przygotowanie artykułów w sekcji „Sponsorowana” na Onecie. Na co dzień w mediach społecznościowych w imieniu marki motywujemy do działania, wskazujemy pozytywną stronę codzienności, opowiadamy o produktach i ich benefitach.

Zbudowaliśmy świadomość zupełnie nowej kategorii produktów – płatków i owsianek funkcjonalnych, u 1000 Ambasadorów, którzy zostali wybrani do kampanii. Pozyskaliśmy blisko 114 000 rekomendacji Hello Day!, które również przyczyniły się do szerzenia informacji o miejscach dystrybucji produktów.

Ambasadorzy marki Hello Day! brali udział w dwutygodniowych zmagania w kategoriach #FIT, #ENERGY, #GLAMOUR, #FOCUS. Wyzwania podejmowali Karolina Malinowska, Matylda Kozakiewicz (Segritta), Bogumił Głuszkowski i Piotr Łukasiak.

Możliwość przetestowania nowego produktu daliśmy również 100 000 Polakom, przeprowadzając sampling w 5 największych miastach.