Spotkajmy się przy stole!

Spotkajmy się przy stole… najlepiej przy butelce dobrego wina.
W ramach działań dla Jacob’s Creek budowaliśmy świadomość marki wśród konsumentów, edukowaliśmy ich na temat produkcji i podawania wina. Nasze działania obejmowały zarówno social media, jak i e-commerce czy współpracę z najlepszymi polskimi blogerami kulinarnymi.


Social Media

W ramach naszych działań odpowiadaliśmy także za obsługę marki w social media.
Na Facebook’u marki edukowaliśmy fanów ze sztuki sommelierskiej oraz dobierania wina do okazji i podawanej potrawy.


E-commerce

Odpowiadaliśmy za stworzyliśmy platformy sprzedażowej w sklepie internetowym prezentzesmakiem.pl
Przy zakupie win Jacob’s Creek konsumenci otrzymują dedykowane gadżety takie jak profesjonalny trybuszon czy deska do podawania serów.


Strona WWW

W ramach współpracy z marką Jacob’s Creek stworzyliśmy nową stronę opartą o content marketing.
We współpracy z sommelierem Jacob’s Creek edukujemy ludzi na temat wiedzy w zakresie powstawania, podawania i doboru win do potraw. Drzewo decyzyjne pomaga odwiedzającym stronę dobrać odpowiedni rodzaj wina do okazji jaki i podawanej potrawy.


Współpraca z blogosferą

We współpracy z czołowymi polskimi blogerami kulinarnymi stworzyliśmy cykl przepisów z wykorzystaniem win marek Jacob’s Creek. Do współpracy zaprosiliśmy:

Kuchnia Agaty, Facet i Kuchnia, Madame Edith, Kuchniokracja, Strawberries from Poland