
Smak kawy prosto z Jawy
W ramach wygranego przetargu odpowiadamy za kompleksową obsługę marki Kopiko w social media. Od zera stworzyliśmy profil marki na Instagramie, na którym zorganizowaliśmy konkurs, który został bardzo dobrze przyjęty przez fanów marki.
W ramach naszych działań przeprowadziliśmy wiele akcji min. #WyzwanieKopiko w którą zaangażowani byli czołowi przedstawiciele polskiej blogosfery Łukasz Jakóbiak oraz AdBuster oraz wysyłkę kreatywną skierowaną do stu najaktywniejszych polskich twórców internetowych z podziałem na blogerów, gamerów oraz youtuberów.
Video
Stworzyliśmy dla marki video content w postaci serii energetycznych filmów poklatkowych inspirowanych wyspą Jawa z której pochodzi kawa Kopiko!
OnTrade
W ramach naszych działań stworzyliśmy projekt toreb Kopiko, które są dostępnew wybranych sieciach handlowych!
Social Media
W akcję #WyzwanieKopiko zaangażowaliśmy czołowych blogerów: Łukasza Jakóbiaka i Adbustera, którzy byli głównymi ambasadorami akcji prowadzonej na Instagramie i Facebook’u marki.
W ramach #WyzwaniaKopiko Łukasz Jakóbiak zrobił selfie ze światowej sławy aktorem Jude Law z kolei AdBuster skoczył ze Stratosphere – najwyższego budynku w Las Vegas a także wziął ślub ze swoją narzeczoną!
Zasięg: 1 021 617
Polubienia: 54 725