kopiko_top

Smak kawy prosto z Jawy

W ramach wygranego przetargu odpowiadamy za kompleksową obsługę marki Kopiko w social media. Od zera stworzyliśmy profil marki na Instagramie, na którym zorganizowaliśmy konkurs, który został bardzo dobrze przyjęty przez fanów marki.

W ramach naszych działań przeprowadziliśmy wiele akcji min. #WyzwanieKopiko w którą zaangażowani byli czołowi przedstawiciele polskiej blogosfery Łukasz Jakóbiak oraz AdBuster oraz wysyłkę kreatywną skierowaną do stu najaktywniejszych polskich twórców internetowych z podziałem na blogerów, gamerów oraz youtuberów.


Social Media

W akcję #WyzwanieKopiko zaangażowaliśmy czołowych blogerów:  Łukasza Jakóbiaka i Adbustera, którzy byli głównymi ambasadorami akcji prowadzonej na Instagramie i Facebook’u marki.
W ramach #WyzwaniaKopiko Łukasz Jakóbiak zrobił selfie ze światowej sławy aktorem Jude Law z kolei AdBuster skoczył ze Stratosphere – najwyższego budynku w Las Vegas a także wziął ślub ze swoją narzeczoną!

Zasięg: 1 021 617
Polubienia: 54 725


Video

Stworzyliśmy dla marki video content w postaci serii energetycznych filmów poklatkowych inspirowanych wyspą Jawa z której pochodzi kawa Kopiko!


OnTrade

W ramach naszych działań stworzyliśmy projekt toreb Kopiko, które są dostępnew wybranych sieciach handlowych!