Zbożaki Nestle

Celem kampanii było zaprezentowanie nowego produktu Nestle – kaszki Zbożaki oraz budowa świadomości produktu, która jest niezbędna do zakupu. W ramach akcji Ambasadorki rekomendowały produkt zarówno offline jak i online.


#polecamzbozaki

Ambasadorki dzieliły się swoimi opiniami na bieżąco w sieci. Swoje wrażenia publikowały z #polecamzbozaki.


Konkurs

W ramach kampanii zorganizowany został konkurs. Ambasadorki miały za zadanie wykonanie zdjęcia, na którym uwieczniają jak ich dzieci odkrywają świat wspólnie z kaszką Zbożaki.


Współpraca z blogosferą

Do kampanii zaangażowane zostały także blogerki. W sieci pojawiły się wpisy relacjonujące przebieg akcji.


Strona WWW

Stworzona została strona www.zbozwesniadanie.pl. Za jej pośrednictwem przebiegał zorganizowany przez nas konkurs. Przygotowane zostały także grafiki przeznaczone do udostępniania na Facebooku.


Opinie Ambasadorów