Marketing rekomendacji

Celem kampanii było wzmocnienie świadomości karmy PURINA ONE® oraz zaproszenie Ambasadorek, do podjęcia 3-tygodniowego wyzwania z PURINA ONE®. W czasie trwania projektu, Ambasadorki podawały karmę swoim kotom, na bieżąco relacjonowały działania i testy oraz rekomendowałyprodukty w świecie online i offline.


#3tygodniezONE

Ambasadorki marki PURINA ONE® bardzo aktywnie działały w Internecie i chętnie dzieliły się wrażeniamiz kampanii oraz zdjęciami swoich zadowolonych pupili. Wszelkie aktywności i zdjęcia Ambasadorki oznaczały #3tygodniezONE


Konkurs

W ramach kampanii został zorganizowany konkurs na Instagramie, do którego zaprosiliśmy wszystkich miłośników kotów. Zadanie konkursowe polegało na zrobieniu zdjęcie kota, na którym widać jedną z oznak poprawy jego zdrowia oraz oznaczeniu fotografii #widoczniedobre


Współpraca z blogosferą

Wśród Ambasadorek były blogerki. W swoich publikacjach relacjonowały kampanię, dzieliły się opiniamio produkcie i jego wpływie na zdrowie, zachowanie i wygląd kotów oraz zapraszały do wzięcia udziałuw 3-tygodniowym wyzwaniu z PURINA ONE®.


Opinie Ambasadorów