Rockstar Energy Drink

Byliśmy odpowiedzialni za obecność Rockstar Energy Drink w Internecie, a w szczególności w mediach społecznościowych. Wynikiem tego była jedna z pierwszych akcji w tej części Europy opartych o real time marketing, w której dostarczaliśmy energii ludziom dotkniętych jej spadkiem. Dzięki współpracy z Brand24 wyszukiwaliśmy ich wśród tysięcy osób na Facebooku i Twitterze, a następnie nasz #RockstarTeam jechał im na ratunek z dawką mocy. Z zebranych wizyt powstał wyjątkowo pozytywny materiał video, który został dobrze odebrany w grupie docelowej. Ale czasami też wychodziliśmy poza działania w Internecie polegające na połączeniu działań online z offline. Na Facebooku w aplikacji zorganizowaliśmy konkurs, w którym zbierały się pięcioosobowe ekipy znajomych, dodawały wspólne imprezowe zdjęcia, a następnie zachęcały znajomych do głosowania. Najlepsza ekipa wytypowana przez komisję konkursową wygrała „Epicki Melanż”. Temat imprezy, rodzaj muzyki, wystrój itp. dopasowane były do preferencji nagrodzonego zespołu. Z całości powstały mocno energetyczne filmy.

  • Klient:

    Pepsico

  • Zakres prac:
    • socialmedia
    • event
    • real-time marketing