Werther’s Orginal Creamy Filling

Cel kampanii to zaprezentowanie nowego produktu – Werther’s Original Creamy Filling oraz budowa świadomości i wiarygodności produktu potrzebnej do zakupu. W czasie trwania projektu Ambasadorzy rekomendowali produkt zarówno offline jak i online.


Konkurs

W ramach kampanii został zorganizowany konkurs „Twoje słodkie wspomnienie dzieciństwa”. Ambasadorzy mieli za zadanie zamieszczenie na stronie www zdjęcia z przeszłości oraz  kolejnego – zrobionego na wzór tego z przeszłości.


#Swiatkarmelu

Aktywny udział Ambasadorów w akcji zauważalny był także w social media. W sieci pojawiło się wiele wpisów z #swiatkarmelu.


Współpraca z blogosferą

W kampanii wzięli udział także blogerzy. Ich aktywność wpłynęła na pojawienie się w sieci wielu recenzji produktu.


Strona WWW

Na potrzeby kampanii stworzona została strona www.swiatkarmelu.pl, na której każda zainteresowana osoba mogła zgłosić chęć udziału w projekcie.  W ramach strony działał także zorganizowanyprzez nas konkurs.


Opinie Ambasadorów