Wilkinson Extreme3 Ultimate Plus

Celem kampanii było zwiększenie świadomości produktu Wilkinson Extreme3 Ultimate Plus wśród młodych mężczyzn. Nasze działania sprawiły, że powstało ponad 218 000 rekomendacji offline.


Łukasz Jakóbiak

Super Ambasadorem maszynki Wilkinson Extreme3 Ultimate Plus został Łukasz Jakóbiak, który zachęcał mężczyzn do udziału w kampanii oraz przygotował rady dla Ambasadorów, które wykorzystywaliśmyw budowaniu komunikacji z uczestnikami akcji.


#AmbasadorWilkinson

Aktywność Ambasadorów w sieci była zauważalna także w social media. W Internecie pojawiło sięmnóstwo wpisów z #AmbasadorWilkinson


Współpraca z blogosferą

Do współpracy zaprosiliśmy blogerów, którzy zamieszczali swe opinie o produkcie w sieci. Blogerzy wygenerowali łącznie ponad 100 000 odsłon blogów.


Strona WWW

W ramach kampanii powstała strona www.ambasadorwilkinson.pl, na której systematycznie zachęcaliśmy do komentowania i relacjonowania swoich doświadczeń z maszynką Wilkinson.


Opinie Ambasadorów