wyborowa_top

Słuchaj, jak słyszysz swoje miasto nocą?

Stworzyliśmy projekt, którego centralnym punktem jest muzyka. Miasto nocą to wyjątkowe doświadczenie- to dźwięki, które inaczej brzmią w nocnej ciszy, światła, które jednocześnie podkreślają ruch i spokój.
W projekcie wziął udział Radzimir Dębski – muzyk, który identyfikuje się z estetyką nocy. Wspólnie z nami wybrał trzy miasta, w których nocne życie jest wyjątkowo ważne: Warszawę, Paryż, Nowy Jork, każde nieco inne. Wspólnie stworzyliśmy projekt który swoją ideą wiąże całość.
W ramach wygranego przetargu odpowiadaliśmy za pomysł i kompleksową realizację kampanii.


Social Media

Na kanałach społecznościowych Wyborowej prowadziliśmy komunikację opartąo współpracę z Radzimirem Dębskim oraz limitowaną edycję butelek.
Facebook Wyborowej był także źródłem informacji o projekcie.


3 cities – klip: 1 800 000 + odtworzeń klipu

W ramach projektu #słuchajmiasta stworzyliśmy klip oraz making off do utworu “3 cities” Radzimira Dębskiego.

Posłuchaj jak Radzimir Dębski opisuje projekt:


Strona WWW

Na potrzeby projektu #słuchajmiasta zaktualizowaliśmy stronę Wyborowa.pl poszerzając ją o limitowaną edycję butelek Wyborowa by Radzimir Dębski. Na stronie użytkownicy mogli także pobrać i odsłuchać utwór 3 cities Radzimira Dębskiego.

500+ zgłoszeń! 125 nagrodzonych!

W ramach aktywacji #słuchamiasta na stronie projektu przeprowadziliśmy konkurs w którym nagrodami były bilety na event Radzimir Dębski Live Act oraz ubrania powstałe w ramach kolaboracji z Jakubem JACOBEM Bartnikiem, zwycięzcą I edycji Project Runway.


800+ uczestników eventu

Punktem kulminacyjnym kończącym projekt #słuchajmiasta był Live Act Radzimira Dębskiego. W warszawskim Soho Factory zgromadziło się ponad 800 fanów Jimka, w tym wielu celebrytów i przedstawicieli muzycznego świata.