Wyborowa

W ramach wygranego przetargu byliśmy odpowiedzialni za przygotowanie oraz wdrożenie nowej komunikacji marki online. Celem współpracy z Pernod Ricard Polska było wprowadzenie oraz promocja nowej butelki Wyborowej. Nasze działania opierały się na przygotowaniu konkursu podkreślającego elegancki, nowoczesny design nowej butelki. Dodatkowo przygotowaliśmy nową odsłonę strony wyborowa.pl a także współpracowaliśmy z Ambasadorami Wyborowej. Zintegrowaną komunikację nowej butelki połączyliśmy również z współpracą z blogerem Krzysztofem Gonciarzem, oraz podjęliśmy się zmiany komunikacji na Facebooku. Podsumowując: piękna odsłona nowej butelki Wyborowej!

  • Klient:

    Wyborowa S.A.

  • Serwis www:

    wyborowa.pl

  • Zakres prac:
    • socialmedia
    • www
    • konkurs
    • marketingrekomendacji
    • blogerzy